6 în doi

302402_422824327759109_2017002196_n

Plângeau muții

După frumusețea cuvintelor tale

Și orbii, ah! Orbii

Se mirau de măreția ta

Tu îmi sărutai fiecare fir de păr

Și mă țineai în brațe

Și mi-ai zis

”ce melodie vrei să pun?

Sau vrei să ascultăm muzica Bucureștiului?”

Ce nu știi

E că tot ce-mi doream să ascult atunci

Erau bătăile inimii tale

Și pielea ta, lipită de urechile mele.

Când mi-ai sărutat mâna prima oară

Până și Dumnezeu era gelos.

Și ne blestema.

Lasă un răspuns

