”ți-am zis să nu mă pierzi”

tumblr_n67v09FYBt1r1arpmo1_500

M-am tăiat cu tine pe buze. Și-mi sângerezi. Mai ții mine noaptea în care erai beat de mine?

Te iubesc cum n-am iubit pe nimeni. Te urasc cum n-am urât pe nimeni.

Te văd în tot, în tastele astea strâmbe peste care apăs.

Vreau să te alung și să te păstrez. Să te alung și să te păstrez.

Vreau să-ți amintești

Cum

În seara aia

m-am tăiat la deget

în cioburile de la paharul tău de vin

și cum am țipat.

Să stii că nu m-a durut tăietura.

Tu m-ai durut.

Tu.

Lasă un răspuns

