tesimtcumexiști

tumblr_n7cm9f4do91qjrywmo1_500

În ziua aia mi-am cumpărat o rochie. Era albă, lungă pană în pămant și cu mâneci largi. Aveam părul prins în coc. Eram fericiți și mergeam pe o stradă cu sens unic, plină de frunze tocite de pantofi tărăganați.

Dar nu despre asta vreau să vă povestesc. Ani mai târziu, cu aceasi rochie te-am regăsit în tocul ușii. Știu precis că aveai o cravată verde și barba crescută puțin, cât să mă plâng că îmi zgârii fața. Am mers la piscină dansând frenetic cu un pahar de vin roșu în mână. Tu mă priveai și râdeai la mine, ca un părinte protector. Și deabia atunci am înțeles că toate temerile noastre de la început, toate fricile s-au transformat în încredere. Pentru că în clipa aia, când țineam atat de sigură paharul de vin în mână, m-am uitat în ochi tăi si am văzut o explozie de stele. Și mult, mult praf.

Te-am sărutat intens, ți-am simțit saliva, limba, mâna pe șoldul meu care aluneca ușor. Am simțit cum mi-au crescut bătăile inimii. Am simțit că am fost a ta, nu din prima clipă în care te-am văzut, ci din prima clipă în care am început să fiu.

Acum e iarnă și te aștept să vii. Am învățat într-un final să gătesc. Te aștept, deși ședința ta se lungește. Mi-e dor de palmele pe care mi le pui peste obraji când mă săruți. Stăm lângă foc și ne cuibărim- da, cuibărim e cuvântul cel mai potrivit. S-a topit și zăpada de afară de dragul nostru.

Și îți scriu acum, în lipsa ta, în pauza mea de masa, cât de mult îmi lipsești. Îți scriu să-ți mulțumesc pentru familia minunată care-mi ești.

2 gânduri despre „tesimtcumexiști

Lasă un răspuns

