avioane de hârtie (sau despre cum nu mai pot să zbor)

tumblr_n4gh8l70LE1sl3euto1_500

Ce mă fac acum , când nu mai pot să mă transform în ceea ce nu sunt?

Ce să mă fac când nu mai pot să mă salvez de celălalt eu?

Cine o să vină să mă splele cu întuneric pe față?

Acum, mai mult ca niciodată

Mi-e dor de Maria.

Acum, mai mult ca niciodată

M-am săturat de Elena.

Îmi doresc să o scot din mine. O alung neîncetat

Și cand e gata să plece, nu pot să o las

Pentru că îmi amintesc de fiecare dată că prima oară te-am văzut prin ochii ei.

Și mă repet: ce mă fac acum, când nu mai pot să mă transform în ceea ce nu sunt?

Lasă un răspuns

